sobota 30. června 2012

Kešky na podzim

Zdravím z Prahy,

je to zvláštní, ale naučil jsem se tu při studiu chodit každý den alespoň na jednu procházku. Kousek od tud je les, anebo jen večer vyrazím se projít se sluchátky na uších.

Chůze je zdravá a příroda nabíjí. Mám k tomu ješt jednu faj  zprávu. Moje bývalá taneční partnerka by chtěla chodit lovit kešky. Monika je pohodová fajn slečna, tak co kdyby se vždy, když půjdeme na výlet přidala?

Já toho budu mít na podzim hodně, ale ten zvyk procházek, co mám tu bych si rád udržel i v Brně.

Třeba nás bude keškovat o jednu víc ..

2 komentáře:

Verča řekl(a)...

Osobně proti Monice nic nemám a budu ráda, když se k námu při lovení připojí. Bude to ale asi zřejmě na tobě, Pjetore, abys ji o všem informoval. O nejbližší lovecké výpravě se bude jistě diskutovat na Pejškově, inu zde jest radno naslouchati.

Pjetor řekl(a)...

S tím počítám.