neděle 29. listopadu 2009

Ej Ej info schuzka o parce v lete

Ej Ej byl se jmenovam organizatorem info schuzky o nasi akci v lete jmenivali me Pepek a Bolek,vcera na skyperu sme se domluvili s Pjetorem a Doudysem ze to bude 30.11. v 14:30 na ceske.Ej prosim vsechny ostatni bacery aby mi potvrdili ucast do komentaru a ucast vsech baceru kteri se te parky v lete ucasti je povinna aby sme se poradne domluvili

9 komentářů:

Pjetor řekl(a)...

Toš, jak jsem slíbil, počítejte se mnou. Budu mít něco přes hoďku na fajné kecačky. Osobák plánuju vytvořit o vánočních prázdninách.

Anonymní řekl(a)...

Toť sada, rád bych se dostavil, ale touto dobou budu (i s Pepkem) ve školisce a to až do 15.30.

Každopádně tato akce je velice důležitá, takže účast potvrzuji v pro mě nejdříve nakotlitelném termínu.

PS: 14:30 mi dává nicmocaj


TomFtom

Pepek Čajovarný řekl(a)...

No, krutor. Pokud by byla ale jednina ma osoba blokací téhle fážky, nedělá mi problém se uvolnit.


Jak to tak vypadá, tak k tomu nedojde.

Anonyme, jak ti můžeme věřit že jsi TomFtom, a né nějakej zpařenej bez toho?

Jan Duda řekl(a)...

Ej haluzky, dávám si to, ale 15:30 si pak musím na půl hoďky odpařit na magistrát na Husovu.

Dentist řekl(a)...

ej ej doufam ze pride aj TomFtom a Mates mi uz potvrdil ucas ale pride jen pokud mu uz bude lepe a bude zdravej

Lojzek Aj taktož řekl(a)...

Ej pařím si :-) A připařím si.

Freon řekl(a)...

Což? Platí akce? Sejdeme se všichni na stejném správném místě a v čas? Dá to všem dobrou pářku, nebo sadu?

Dentiste, máš to potvrtzené ode všech?

Dentist řekl(a)...

ej ej tak kazdej si musi vzit neco na psani aby si delal poznamky

Anonymní řekl(a)...

Papirexu beru ze školisky a pisajbéky dovalaám taky, toť to žádné problém.

Určo nakotlím - je to důležitý.

Nicméně v 16.35 musím být na České.