středa 10. března 2010

Víkendovka již tento týden

POZOR! POZOR!

Připomínám, že Víkendovka na Bystroušce se uskuteční již tento víkend!
NEZAPOMEŇTE

15 komentářů:

Dentist řekl(a)...

inu haluzky chci se zeptat zejmena Bolka a Applika jestli by mohli do komentaru napsat jak se tam dostat diky

Pepek Čajovarný řekl(a)...

V Brně sednete na tramvaj 3 nebo 1 (jede hned od vlakového nádraží) a dojedete na konečnou Bystrc - Ečerova (asi půl hodiny od centra), po vystoupení přejdete hlavní silnici. Proti vám je supermarket Albert, cca 50m napravo od něj je pomalovaný přízemní domek - CVČ Bystrouška. Parkovat lze přímo před Bystrouškou.

Mapa je zde: http://www.ucw.cz/~azrik/mapa_vpn.jpg

Dentist řekl(a)...

Dekuji

Jan Duda řekl(a)...

Inu sada, nevíte, kdepak je moje mečisko? Nepůjčoval jsem ho někomu z vás? Nějak jej nemůžu najít. Za jakoukoli stopu budu moc rád. Díky.
Jo a prosím Pjetore, jak to vypadá s tím lukem? Už je to totiž docela aktuální...

Freon řekl(a)...

Inu mečisko mám já, tedy vlastně obě mečiska, jak ten černej obouručák, tak tu katanu... který budeš chtít? Stačí v pátek na bystroušku, nebo ještě dřív?

Jan Duda řekl(a)...

Ej tak boosting, stačí to v pohodě v pátek na Bystroušce, dopařím tam někdy kolem šestky, mno a jinak bych si zkusil asi trošku pářky se štítem (takovej těžkej, co jsem kdysi pařil ještě s Jurcem), tak bych k tomu bral spíš tu katanu, mno a snad to nikoho moc neosadí, že není zas tak hustokrutě obalená.

Freon řekl(a)...

Bylo by asi o dost lepší, kdyby jsi si tam dones nějakou pásku na obtažení, budete tam celkem dost trénovat a to co na mečisku máš, by to nevydželo a mirelon by se ti dost vydrolil= zničený(nefunkční) mečisko

Pjetor řekl(a)...

Honzo,
luk na tebe tebe čeká už půl roku u nás doma. Já ale zase čekám na vyčištěnej potah. Chtěl bych to vyřešit při jedné příležitosti.
Na Bystroušku se ale nepodívám.

Dentist řekl(a)...

jeste se chci zeptat Appliku chces ty sklinky on te medoviny donest na tuto akci nebo mam az na dalsi??

Jan Duda řekl(a)...

Inu, rád bych se tě Pjetore zeptal, o jaký potah k čištění jde? Buď mám nějakou roztržitou mysl a něco mi ušlo a nebo jsme se v něčem prostě nepotkali. Nicméně, abych byl exaktní, když počítám půl roku nazpět, tak dojdu do října. To mi přijde velmi zajímavé, že jsi se o ničem takovém za celou dobu nezmínil.

Pjetor řekl(a)...

Ne ne, Honzo. Od letní akce čekám na vyčištěný potah, který se polil červenou tuší na letní vesnické akci.
Bolek slíbil ho dodat, já naopak slíbil vyřešit luk. Rád bych tyhle dvě věci vyřešil co nejdřív, nejlépe najednou.

Freon řekl(a)...

A já prozměnu čekám na nějakou akci kde se objevíš. Už jsem tě ukrutně dlouho neviděl. Upřímě řečeno i do jisté míry zapomněl. Takže by bylo dobré, kdyby jsi se na nějaké akci objevil, byť jen nachvilku a ideálně před akcí i připomněl.

Pjetor řekl(a)...

Jasně, krotorně rád vás zase uvidím. Zkouškový bylo mazec, pak jsem chtěl uspořádat setkání, ze kterého se kromě Matěje a Bolka všichni omluvili. Další pářka na Pejškově byla zrovna v den,kdy jsem měl výuku. Z každé akce se, pokud nemůžu omluvím.
Francok si čas udělal, tak jsme zašli do kina, ukázal jsem mu privát. Volal jsem Bolkovi i Francokovi ohledně dalších akcí, blog se snažím sledovat.

S některými bačery jsem se neviděl už víc než čtvrt roku.

Snažím se, ale nějak nám to nevychází. Rád skočím někdy na pivko a dám pářku. Klidně i čajovnu bych pářl.

Rozhodně vás zase rád uvidím a to co nejdřív.

Jan Duda řekl(a)...

Víkend to byl pařebný, napíšeš Dentiste pár dojmů i z neděle? Byl bych za ně rád. Sám sesmolím i pár svých poznámek pro některé zpařené...Copak kluci, že vám to nevyšlo?

Dentist řekl(a)...

inu tak muj dojem z celeho parebneho vikendu je hodne pozitivni urcite mi a nejen me (i doudysovi)prineslo hodne uzitecnych rad a poznatku,no nedele byla takova parebnejsi nez patek a sobota,mozna je to jen muj nazor ale ja si proste uplne parebne uzil ten minilarp.Jinak nemyslim si ze to baly strata casu,jen me mrzi ze nas tam nebylo vic.Jo a doudys az si to prectes tak mi pisni nebo dej volacku na skype potrebuju se s tebou na necem domluvit